Venda de apartament a Playa del Albir, Faro

vídeos

Referència:

DH-412

Apartament en venda a creu del sud

Playa del Albir, Faro mapa

195.000 € (impostos i despeses no incloses)
1
1
est
Descripció

Apartament reformat a l#39Albir, a prop del far. Aquest apartament es troba en un residencial amb piscina comunitària. És un 3r SENSE ascensor. En aquesta última planta hi ha només 2 apartaments que comparteixen una terrassa comunitària la qual sempre està clar i lliure per al seu ús. Des d´aquesta terrassa hi ha vistes a la muntanya Serra Gelada. El pis té uns 50m2 dhabitatge amb una cuina oberta, menjador i saló. Té aire condicionat al saló i al dormitori. El bany és complet i molt modern. La terrassa és d#39aproximadament 8m2 i té unes vistes al mar gairebé totalment clares, amb orientació est. A prop de tots els serveis, ja que està ubicat gairebé al centre de l#39Albir. Es pot anar a peu a restaurants, supermercats, farmàcies, etc. Té pàrquing privat i comunitari.

característiques
Immoble
  • 48 m2 construïts
  • 1 dormitoris
  • 1 banys
  • Reformat
  • 1 terrasses
  • 8 m2 de terrassa
  • Orientació est
  • Més de 30 anys
Edifici
  • 3 plantes de l'edifici
  • Ultima planta
Extres
  • Piscina comunitària
Certif energètic
certif energètic
En tràmit
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Dinhjelper Real Estate, agencia inmobiliaria en Alfaz del Pi

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.