Venda de villa a Alfaz del Pi, Foya Blanca

vídeos

Referència:

DH-393

Villa en venda

Alfaz del Pi, Foya Blanca mapa

699.000 € ha baixat 50.000 € (impostos i despeses no incloses)
6
3
1
sud
Descripció

Increïble vila de luxe a Foya Blanca, Alfaz del Pi. Aquesta vila es troba en una urbanització tranquil·la i ben connectada a Alfàs, Albir i Altea, ja que es troba a uns 5 minuts amb cotxe de cadascun d#39aquests pobles i les seves platges. La comunitat és en gran part estrangera. Aquesta vila va ser construïda el 2008 i compta amb una parcel·la de 1300m2 aproximadament. Té un total de 510m2 construïts, que inclouen 2 plantes d#39habitatge més grans terrasses. A la primera planta hi ha l#39habitatge principal. Té una gran cuina amb el menjador, que dóna a la bugaderia-rebost. Després té un saló de més de 50m2 amb sortida a terrassa i amb vistes al mar. Compte amb un lavabo de convidats i una oficina al costat de l#39entrada. Finalment, en aquesta planta hi ha el dormitori principal amb un vestidor (originalment un altre dormitori), i un bany ensuite. A la planta baixa/semisoterrani té un gimnàs, una sauna i una cambra de massatges, traster, una cuina-menjador-saló tot obert, 3 dormitoris, un gimnàs, 1 bany complet i sortida a la parcel·la per la part de baix. En aquesta parcel·la té una gran piscina a la part sud de la casa, un gran traster, i una caseta de fusta com a espai perquè juguin els petits. La casa s#39escalfa amb radiadors de gas. Té un tanc que s#39omple 1 cop a l#39any i que també té revisió anualment. Té una eficiència energètica tipus B. És una casa molt ben feta i aïllada. Té carport per a 3 cotxes i entrades independents per a cada planta, i també connectades per dins.

característiques
Immoble
  • 510 m2 construïts
  • 1300 m2 metres de parcel·la
  • 6 dormitoris
  • 3 banys
  • 1 lavabos
  • Bon estat
  • Orientació sud
  • 2008
Edifici
  • Zones verdes
  • Despeses de comunitat de 25 €
Extres
  • Piscina privada
  • IBI: 1230€
Certif energètic
certif energètic
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Dinhjelper Real Estate, agencia inmobiliaria en Alfaz del Pi

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.